11.12.2010

Who's that chick vs2 & Firework.

Jakis czas temu widziałam już teledysk do "Who's that chick" Rihanny, a dziś przypadkiem natrafiłam na "Who's that chick night version". I szczerze mówiąc również bardzo przypadł mi do gustu! Wydaje mi się, że w oryginalnej wersji klip będzie przedstawiony w obu wersjach obok siebie, tak jak w niektórych filmikach na youtube, niestety akurat takiego nie mogłam wstawić, bo w każdym z nich autorzy zastrzegli sobie prawa i usunęli dźwięk. Ale myślę, że po Only Girl i Who's that chick możemy wyczekiwać nowego krążka Ri z niecierpliwością! Btw, słyszeliście "What's my name?" Również bardzo ciekawa propozycja aczkolwiek dużo bardziej wolę przedstawione wyżej kawałki;)






Katy spełniła marzenia wielu osób tym teledyskiem, za co wielki szacun;) W ogóle kocham jej ostatnie kawałki!
Energia<3

Oceńcie sami!

1 komentarz:

  1. Riri odkąd się zmieniła ,to sądze że wyszło jej to na dobre ;) spodobała mi się jej ta cała odmiana i kolor włosów ;D ,,Who's that Chick '' pamiętam jak usłyszałam to w radiu i odkąd to ciągle puszczali tak mi wpadła do głowy ,że teraz ciągle ją sobie nuce ;D ma w sobie to coś ,a teledysk również świetny ;D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń