10.17.2010

17 października 2010

Dzień dobry ♥
Wczorajszy dzień całkowicie zwalił mnie z nóg. Od rana hmm... zaskakująca "niespodzianka", ktorą o dziwo nawet przezyłam. Potem moja Olciaaaa<3 u mnie i klub fitness- Pure. Było świetnie, sporo ćwiczyłam. Potwierdzają to moje dzisiejsze zakwasy w udach;p Potem Mazovia i Wisła i moja nowa cuuuuuuudowna bluza w militarnej zieleni i z pagonikami na ramionkach jest poprostu prześliczna! Później zrobię fotki i wstawię. A jak narazie czeka mnie dzień z matematyką.. Wyrażenia i równania wymierne witają...:/ No cóż. Dodatkowo nadrobienie całego tygodnia nieobecności w szkole też nie zapowiada się dobrze.. W takim razie ja zabieram się do pracy i życzę miłego dnia! Mam nadzieję, że Wy macie lepsze plany..


1 komentarz:

  1. Cześć ;) Świetny blog. Szkoda, że go już nie prowadzisz.

    OdpowiedzUsuń